کد خبر : 4604
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دسامبر 2021 - 19:11
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آغاز به کار میدان میوه و تره بار از فردا / ورود خودروهای میوه ممنوع است بسته هستند

آغاز به کار میدان میوه و تره بار از فردا / ورود خودروهای میوه ممنوع است

آغاز به کار میدان میوه و تره بار از فردا / ورود خودروهای میوه ممنوع است
یکی از حوزه ها غیر فعال میدان میوه و تره بار بود که از روز آغاز پیشنهاد با دستور معاونت اقتصادی استانداری ظرف مدت کمتر از سه هفته با تشکیل جلسات متمادی این مهم منتج به نتیجه شد و از فردا آغاز به کار می‌کند.

خبر امروز یاسوج / مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بعنوان یکی از شهرهایی است که فاقد میوه و تره بار بوده است پس از شروع به کار سید احسان عسکری  معاونت اقتصادی استاندار روح تازه ای به حوزه های اقتصادی دمیده شد و مسولانی که تا دیروز در تایم اداری هم به درستی در  محل کار خود حضور نمی یافتند پس از حضور ایشان تا پاسی از شب ملزم به خدمات رسانی به مردم شده اند

یکی از حوزه ها غیر فعال میدان میوه و تره بار بود که از روز آغاز پیشنهاد با دستور معاونت اقتصادی استانداری ظرف مدت کمتر از سه هفته با تشکیل جلسات متمادی این مهم منتج به نتیجه شد و از فردا  آغاز به کار می کند.

در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان  که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد موضوعات مختلف مورد بررسی قرار گرفت ومقرر شد پس از افتتاح میدان میوه تره بار  گلوگاه های ورودی شهر توسط نیرو انتظامی کنترل شود و خودروهای بدون مجوز معتبر اجازه تردد نداشته باشد.نکته قابل تامل دیگر آن هست که وانت های دست فروش می‌توانند بار خود را بصورت عمده بفروشند و بجای معطلی سه روزه برای فروش یک بار می‌توانند روزی یک بار بفروشند.

عسکری همچنین افزود کلیه دستگاه های مرتبط و اصناف ملزم به همکاری هستند و در صورت سهل انگاری یا قصور برخورد می‌شود

سرمایه گذار میدان میوه و تره بار ملزم گردید کلیه محصولات را تامین کند و به قیمت مناسب به بازار عرضه کند

همچنین مصوب شد که نقاطی از شهر بعنوان مکان استراتژیک مشخص شود که در صورت بروز مشکل میوه های خریداری شده در این مکان ها بفروش برسد.

موسویان معاون بازرگانی صمت استان با تاکید بر رعایت حقوق مردم افزود بصورت مستمر جلساتی با حضور، صمت، جهاد کشاورزی، نیرو انتظامی وبسیج اصناف و تعزیرات برگزار می‌شود و مشکلات رصد و پایش می‌شوند و بصورت میدانی  شرایط خدمت رسانی به مردم عزیر را فراهم می کنیم

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php