کد خبر : 2889
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 می 2020 - 13:54

مدیرکل مدیریت بحران استانداری

آتش‌سوزی گچساران کاملا مهار نشده است/پرواز مجدد بالگردها

آتش‌سوزی گچساران کاملا مهار نشده است/پرواز مجدد بالگردها
مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: آتش‌سوزی کوه‌های گچساران به صورت کامل مهار نشده است.

به گزارش خبر امروز از یاسوج، وحید محمدی‌تبار گفت:آتش‌سوزی گچساران همچنان اطفای کامل نشده و در حال حاضر دو فروند هواپیمای آب پاش هوافضای سپاه در عملیات حضور دارند و تا امروز سورتی داشتند.
وی بیان کرد: سپاه استان و تیپ ۴۸ فتح در این عملیات آمادگی و پشتیبانی کرده اند و بنا به دستور استاندار تا اطفای کامل حریق در گناوه لری و خونگه بنار گچساران عملیات با فرماندهی مدیریت بحران استان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد::دو فروند بالگرد ارتش هم در استان همجوار آمادگی دارند و هماهنگی شده و نیروهای مردمی و جوانان خودجوش و تیم ها و باشگاه‌های ورزش شهرستان هم اعلام آمادگی کردند.

این مسوول عنوان کرد: منابع طبیعی موظف است تا ساعت ۴ عصر امروز منطقه را پایش کامل نماید و در میدان اطفا نیروها را ساماندهی کنند تا اینهمه امکانات و نیروی انسانی که دولت و نظام فراهم کرده است بتوانند در کنترل آتش سوزی موثر تر واقع بشوند.

محمدی‌تبار خاطرنشان کرد: ادارات امور عشایر، محیط زیست و جهاد کشاورزی شهرستان گچساران موظف است کلیه نیروها و پرنسل خود را راس ساعت ۱۶ جهت شرکت در عملیات جلو فرودگاه شهید امید بخش گچساران فراخوان نماید.

وی عنوان کرد: مدیریت بحران استان رئیس و سخنگو دارد لذا خواهش دارم سایر مدیران و مسئولین از ارایه مصاحبه تا پایان عملیات خود داری کنند.
انتهای پیام/ر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

css.php