کد خبر : 4285
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 اکتبر 2021 - 11:49

کسانی که تحمل نقد ندارند مسولیت نگیرند /جزئیات

کسانی که تحمل نقد ندارند مسولیت نگیرند /جزئیات
خبرنگاران که تا از موضوعی اطلاعات کاملی به دست نیاورند آن را منتشر نمی کنند لذا نباید مدیران اگر مطلبی به کامشان خوش نیامد فورا آن پایگاه خبری یا خبرنگاران را به مطالبه شخصی یا درخواست های غیر معمول متهم کنند

خبرامروز /یادداشت سردبیر //

در هر جامعه آگاه و پیشرفته ای رسانه ها نقش بسیار مهمی در توسعه و آگاهی بخشی به مردم را ایفا می‌کنند و هستند مدیرانی که وقتی انتقادی نسبت به آنها صورت می گیرد با تمام وجود استقبال می‌کنند و حتی اگر نقد غیر منصفانه ای باشد با دعوت از خبرنگار منتقد موضوع را شفاف سازی می‌کند

اما استان کهگیلویه و بویراحمد متاسفانه در این زمینه با همه جا فرق دارد متاسفانه مدیران ضعیف و نالایق هستند که با کوچکترین مطالب سریعا واحدهای حقوقی خود را فعال می‌کنند و از پول بیت المال صرف می‌کنند تا علیه منتقد شکواییه تنظیم کنند و به دادگاه احضارشان کنند.

این بدعت بسیار ناپسندی که در این استان باب شده و می‌خواهند  صدای رسای این قشر زحمت کش را خفه کنند.

مسولان ارشد دولتی و قضایی استان در آغاز گام دوم انقلاب و دولت انقلابی  نسبت به این امر حساسیت بیشتری به خرج دهند و اجازه ندهند برخی ها با اعمال فشار و شکایت موجب شوند که دیگر خبرنگاران آزادی بیان خود را بخاطر نرفتن به دادگاه ها از دست دهند.

خبرنگاران که تا از موضوعی اطلاعات کاملی به دست نیاورند آن را منتشر نمی کنند لذا نباید مدیران اگر مطلبی به کامشان خوش نیامد فورا آن پایگاه خبری یا خبرنگاران را به مطالبه شخصی یا درخواست های غیر معمول متهم کنند. اگر واقعا مسولان نسبت به نقد خود اعتراضی دارند براحتی و برابر قانون مطبوعات جوابیه ای برای آن خبرنگار یا پایگاه خبری ارسال کنند تا منتشر شود نه اینکه هم بودجه بیت المال را هدر بدهند و هم پرونده سازی برای دستگاه قضایی داشته باشند.

توصیه می‌شود عزیزان که تاب نقد را ندارند مسولیت نگیرند و یا اینکه در صورت هر گونه نقد حاشیه ها را کنار گذاشته و در شان یک مدیر عمل کنند. از دستگاه محترم قضایی نیز انتظار می رود با اصحاب رسانه همکاری داشته و جامعه را از هر گونه رانت و فساد عاری کنند.

انتهای پیام /م

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

css.php