کد خبر : 4379
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اکتبر 2021 - 14:18

اداراتی که تعطیل اند / مدیرانی که در حال لابی اند/ تکلیف مدیران قبلی مشخص شوند

اداراتی که تعطیل اند / مدیرانی که در حال لابی اند/ تکلیف مدیران قبلی مشخص شوند
هشتاد درصد از دستگاه های اجرایی  عملا بصورت نیمه فعال اداره می‌شدند و خبری از حضور مدیران و برخی معاونین آنها نبود. این بلاتکلیفی باید هر چه زودتر حل شود

خبرامروز یاسوج / پس از شکل گیری دولت انقلابی و روی کار آمدن هیئت وزیران انتظار می رفت هیئت دولت بصورت جهادی اقدام به تغییر مدیران زیر مجموعه خود کنند و نیروهای تازه نفس و انقلابی سکاندار دستگا های اجرایی بشوند.

این انتظار مردم از یک سو  و شرایط معیشتی  آحاد جامعه از سوی دیگر می طلبید که تیم اقتصادی دولت هر چه زودتر تشکیل شود و فعالیت هایشان را جهت بهبود شرایط آغاز کنند.

تشکیل یک تیم هماهنگ اقتصادی در رده اول دولت  با تاخیر انجام شد اما متاسفانه در رده های میانی که مجریان اصلی  خود اینها هستند تغییری صورت نگرفته و عملا درب بر روی همان پاشنه قبلی می چرخد.

دولت آیت الله رئیسی که با شعار تغییر و بهبود شرایط مردم بر سر کار آمد نشان داد که در این زمینه بسیار کند عمل می‌کند و این امر بسیار آسیب زاست.

از موضوع تغییرات ملی که بگذریم در استان‌ها نیز  تغییرات به همان اندازه با تاخیر انجام می‌شود.

در این میان مردم محروم جامعه آسیب می بینند زیرا متاسفانه مدیران و معاونین ادارات که در دولت سابق مشغول فعالیت بودند عملا هیچ شوق و ذوقی برای تکاپو ندارند و بدنبال رایزنی برای ابقا یا گرفتن مسولیت در جاهای دیگر هستند.

در بازدید سه روز گذشته خبرنگار خبر امروز یاسوج هشتاد درصد از دستگاه های اجرایی  عملا بصورت نیمه فعال اداره می‌شدند و خبری از حضور مدیران و برخی معاونین آنها نبود. این بلاتکلیفی باید هر چه زودتر حل شود زیرا شعارهای دولت انقلابی برای عملیاتی شدن نیاز به تیم جدید و نخبه دارد که در بیشتر پست های مدیریتی دولت قبل عملا شایسته سالاری  وجود نداشت و رانت و رابطه بود که باعث گرفتن پست های مدیریتی میشد.

با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل هر چه سریعتر  دولت و کابینه انتظار می‌رفت مسولان کمی جهادی تر عمل می‌کردند و برای تغییر در معیشت و شرایط کشور اقدام عملی می‌کردند زیرا اکنون هیچ بهانه ای از سوی دولتمردان پذیرفته نیست و به لطف خداوند مجلس و دولت و قوه قضائیه یکدست انقلابی مورد حمایت رهبری هستند و باید شبانه روز تلاش کنند تا تحولی ایجاد کنند که مردم با چشم خود ببینند.

انتهای پیام /م

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

css.php