کد خبر : 4704
تاریخ انتشار : جمعه 21 ژانویه 2022 - 3:17

بیانیه گام دوم انقلاب و فرماندار جهادی شهرستان بویراحمد /جزئیات

بیانیه گام دوم انقلاب و فرماندار جهادی شهرستان بویراحمد /جزئیات
دکتر شهرام مهدوی مطلق بعنوان فرماندار مرکز استان انتخاب شد هنوز کمتر از چند روز از این انتصاب نگذشته که می بینیم ایشان بصورت جهادی، شبانه روز در مسیر خدمت به مردم در تلاش است و خستگی ناپذیر ادامه می‌دهد.

خبر امروز/  در ابتدا با مرور بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب به اهمیت موضوع جوانان و استفاده از ظرفیت آنها اشاره ای خواهیم داشت.

((متن بیانیه)) اینک در آغاز فصل جدیدی از زندگی جمهوری اسلامی، این بنده‌ی ناچیز مایلم با جوانان عزیزم، نسلی که پا به میدان عمل میگذارد تا بخش دیگری از جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ را آغاز کند، سخن بگویم. سخن اوّل درباره‌ی گذشته است.

عزیزان! نادانسته‌ها را جز با تجربه‌ی خود یا گوش سپردن به تجربه‌ی دیگران نمیتوان دانست. بسیاری از آنچه را ما دیده و آزموده‌ایم، نسل شما هنوز نیازموده و ندیده است. ما دیده‌ایم و شما خواهید دید. دهه‌های آینده دهه‌های شما است و شمایید که باید کارآزموده و پُرانگیزه از انقلاب خود حراست کنید و آن را هرچه بیشتر به آرمان بزرگش که ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمیٰ (ارواحنافداه) است، نزدیک کنید.
مدیریّتهای جهادی الهام‌گرفته از ایمان اسلامی و اعتقاد به اصل «ما میتوانیم» که امام بزرگوار به همه‌ی ما آموخت، ایران را به عزّت و پیشرفت در همه‌ی عرصه‌ها رسانید
مدیران جوان، کارگزاران جوان، اندیشمندان جوان، فعّالان جوان، در همه‌ی میدانهای سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و بین‌المللی و نیز در عرصه‌های دین و اخلاق و معنویّت و عدالت، باید شانه‌های خود را به زیر بار مسئولیّت دهند، از تجربه‌ها و عبرتهای گذشته بهره گیرند، نگاه انقلابی و روحیه‌ی انقلابی و عمل جهادی را به کار بندند و ایران عزیز را الگوی کامل نظام پیشرفته‌ی اسلامی بسازند.
درست سه سال قبل بود که مقام معظم رهبری خطاب به ملت بزرگ ایران این بیانیه را صادر کرد و بیش از همه به جوانان اشاره داشت. آن روزها شاید کسی بصورت واضح منظور از تاکید بر  استفاده از ظرفیت جوانان را نمی‌دانست پس از روی کار آمدن دولت انقلابی و سپردن برخی از مناصب به جوانان، بیشتر به عمق آینده نگری امام خامنه ای پی بردیم و علت آن تاکیدات بیشتر نمایان شد
در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز همانند کشور بصورت محدود از ظرفیت جوانان استفاده شد ودکتر شهرام مهدوی مطلق بعنوان فرماندار مرکز استان انتخاب شد هنوز کمتر از چند روز از این انتصاب نگذشته که می بینیم ایشان بصورت جهادی، شبانه روز در مسیر خدمت به مردم در تلاش است و خستگی ناپذیر ادامه می‌دهد.
حضور معاون قرارگاه خاتم در شهرستان بویراحمد و دیدار با فرماندار جوان انقلابی نشان از برنامه ریزی دقیق و نقشه راه مشخص برای توسعه منطقه دارد همه ما بخوبی می‌دانیم که در شرایط فعلی کشور و کمبود منابع بودجه ای برای ایجاد طرح های بزرگ عملا هیچ مجموعه ای قادر نیست پروژه های کلان  همچون ساخت  زیرگذر و رو گذر های بزرگ جهت کاهش بار ترافیکی و ساخت سد برای مهار مشکلات کم آبی را در کوتاه ترین زمان ممکن  به پایان برساند اما با تدبیر دکتر شهرام مهدوی و حضور قرارگاه عملا هیچ تاخیری در اجرای طرح های مهمی که در آینده به قرارگاه واگذار می‌شود وجود نخواهد داشت و پرداخت هزینه ها نیز با تهاتر انجام خواهد شد

همه ما می‌دانیم که این ظرفیت هیچگاه در استان ما وجود نداشته و از برکات وجود فرماندار جهادی شهرستان بویراحمد میباشد که مستلزم همکاری و همراهی هر چه بیشتر مسولان ارشد استانی نیز می‌باشد.
دیدن این ایده ها و برنامه ریزی های بیش از پیش بر ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان در دیگر مجموعه های مدیریتی می افزاید و انتظار می رود استاندار محترم مطابق با شعارهای دولت انقلابی و منویات معظم له عمل کرده و شاهد حضور پر رنگ تر جوانان نخبه انقلابی در دستگاهای مختلف باشیم تا با عنایت خداوند استان کهگیلویه و بویراحمد از این بن بست و محرومیت خارج شود.
انتهای پیام /مصلحی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

css.php