کد خبر : 5309
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 فوریه 2023 - 23:22

پاسخ تند یک مخاطب به بزرگواری/جزئیات

پاسخ تند یک مخاطب به بزرگواری/جزئیات
مدتی است که عملکرد گذشته خویش را به نسیان سپرده ای و علیه استاندار انقلابی استان که شبانه روز در بین توده‌های مردم در دورترین نقاط مختلف این دیار قرار و آرام ندارد

خبرامروز/پس از انتشار توییت های سید علی محمد بزرگواری در نقد مسولان استان یکی از مخاطبان ما طی یادداشتی چنین پاسخ داده است که مطالب ایشان عینا منتشر میشود .
جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی محمد بزرگواری
سلام علیکم
با عرض ادب و احترام
مرتب در فضای مجازی به زمین و زمان شکواییه می کنید ‌.همه را مورد «چماق» بی رحم خویش قرار می دهی ‌.کسانی که جنابعالی را خوب می شناسند می دانند که نه برای مردم و نه برای رضای خدا ست ‌.در زمان نمایندگی مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس در کوچکترین بخش های یک اداره دونفری هم دخالت می کردید .از یاد نبرده ایم که در سخنرانی های خود به صورت علنی و از سر سادگی آن را اعلام و فریاد می زدی.فشارهای شما به استانداران وقت را برای انتصاب طرفداران خویش را اهل خرد فراموش نکرده اند.
مدتی است که عملکرد گذشته خویش را به نسیان سپرده ای و علیه استاندار انقلابی استان که شبانه روز در بین توده‌های مردم در دورترین نقاط مختلف این دیار قرار و آرام ندارد و فعالیت های قابل تحسینی در پیگیری پروژه های عمرانی و رفع محرومیت از چهره استان برداشته ؛قلم به تخریب وی به دست گرفته ای.
جناب آقای بزرگواری:
آیا جنابعالی دغدغه پیشرفت و پیگیری کارهای عام المنفعه را دارید یا به خاطر این که برادر زاده شما مدیر عامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد نشد ؛نگران هستی ؟؟؟سید بزرگوار «این تذهبون »
دوست عزیز آیا درشان شما هست که برای اجابت نشدن یک خواسته شخصی که شاید از دست استاندار هم خارج بود ،استاندار انقلابی و فرزند توانمند استان را این گونه مورد هجمه قرار دهیدو برای یک دستمال قیصریه را به آتش بزنید!!!! لذا شما را توصیه می کنم در آواخر عمر شریف به ادامه تحصیل در قم و تزکیه عملی نفس بپردازیدو کاری به سیاست نداشته باشید زیرا«
آزموده را آزمودن خطاست». ؛و در پایان ضمن آرزوی عاقبت به خیری برای شما ؛تفالی به حافظ شیراز آن لسان الغیب عشق و عرفان زدم و چه نیکو کلامی آمد ؛غمناک نباید بود از طعن حسود ای دل/شاید که چه وابینی خیر تو دراین باشد.
برادر ودوست شما محمد حق طلب
انتهای پیام/م

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

css.php