کد خبر : 5623
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 13 جولای 2023 - 9:34

استاندار کهگیلویه وبویراحمد از سفر رئیس جمهور در روزهای دوشنبه و سه شنبه به استان خبر داد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد از سفر رئیس جمهور در روزهای دوشنبه و سه شنبه به استان خبر داد

به گزارش خبر امروز، استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سفر آیت‌الله رئیسی و اعضای هیات دولت در روزهای دوشنبه و سه شنبه (۲۶ و ۲۷ تیرماه) به این استان خبر داد.   سیدعلی احمدزاده در جمع اصحاب رسانه استان به تشریح برنامه های رئیس جمهور و هیات دولت در دور دوم سفر به کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش خبر امروز، استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سفر آیت‌الله رئیسی و اعضای هیات دولت در روزهای دوشنبه و سه شنبه (۲۶ و ۲۷ تیرماه) به این استان خبر داد.

 

سیدعلی احمدزاده در جمع اصحاب رسانه استان به تشریح برنامه های رئیس جمهور و هیات دولت در دور دوم سفر به کهگیلویه وبویراحمد پرداخت.

استاندار، دیدارهای مردمی در شهرهای یاسوج و بهمئی را از برنامه های دکتر رئیسی عنوان کرد.

افتتاح چهار ابر پروژه با دستان رییس جمهور

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: چهار ابر پروژه پتروشیمی گچساران، سد چمشیر، کارخانه قند یاسوج و جاده پاتاوه به دهدشت با دستان رییس جمهور افتتاح می شوند.

احمدزاده تصریح کرد: پروژه ها و طرح مهم و بزرگ دیگری در استان داریم که بخشی  از آنها در دور اول سفر رئیس جمهور به استان مصوب شده، توسط وزراء افتتاح خواهند شد.

وی ابراز داشت: همچنین پروژه های مهم و بزرگی در استان داریم که توسط وزراء کلنگ زنی و عملیات اجرای آنها آغاز می شوند.

پیش بینی ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساخت های کهگیلویه و بویراحمد در این سفر

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت:  پیش بینی کردیم در این سفر ۱۱ هزار میلیارد تومان سرجمع برای حوزه زیرساخت استان شامل آب، راه، جهاد کشاورزی، گاز رسانی، برق، خدمات عمومی، بهداشت و درمان و آموزش برای استان اختصاص داده شود.

۱۰ هزار میلیارد تومان برای سرمایه گذاری

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در سفر پیش رو افزون بر ۱۰ هزار میلیارد تومان برای سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است.

احمدزاده  ابراز داشت: دولت در سفر دور دوم توجه ویژه ای به حوزه زیرساخت های استان داشته است و اعتبارات در نظر گرفته شده در بخش زیرساخت و سرمایه گذاری در تاریخ استان کم نظیر و یا بی نظیر خواهد بود.

<واهیود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

css.php